برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ساندبار با سیستم عامل اندروید

ساندبار با سیستم عامل اندروید

شرکت جی بی ال از نخستین ساندبار با سیستم عامل اندروید تی وی رونمایی کرد


شرکت جی بی ال (JBL) از نخستین ساندبار با سیستم عامل اندروید تی وی رونمایی کرد. این سیستم صوتی از اندروید ۸ نسخه Oreo بهره می‌برد و قادر است تلوزیون ساده کاربران را به یک تلویزیون هوشمند اندرویدی تبدیل کنند.

در صنعت سیستم‌های صوتی شرکت JBL دارای سابقه بسیار زیادی بوده و بسیار نام‌آشنا است. این شرکت همواره محصولاتی با کیفیت بالا را به بازار عرضه می‌کند و در ادامه فعالیت خود این اخیرا برای نخستین بار از یک ساند بار (Soundbar) رونمایی کرد که کاربران به کمک آن می‌توانند تلویزیون ساده خود را به یک تلویزیون هوشمند اندرویدی تبدیل کنند.
جزئیات ساندبار JBL

ساندبار شرکت جی بی ال از پلتفرم داخلی اندروید تی وی بهره می‌برد که برای آن امکان به‌روزرسانی و نصب برنامه‌های اندرویدی را فراهم می‌سازد. ظاهر اولیه این محصول به یک ساندبار ساده شباهت دارد، اما باید بدانید این محصول قابلیت‌های متعددی را ارائه می‌دهد.
طراحان برای صدا و تصویر آن از Chromecast استفاده کرده‌اند و به لطف میکروفون داخلی خود قادر به پشتیبانی از گوگل اسیستنت است. از این رو کاربران قادر خواهند با گوگل اسیستنت فرمان‌های صوتی خود را به این محصول انتقال دهند.

محصول جدید جی بی ال از اندروید ۸ مدل Oreo برخوردار است که طبق ادعای شرکت سازنده طی همکاری با گوگل به‌روزرسانی خواهد شد. طراحان میکرفون‌های این ساندبار را به صورت پراکنده و در عین حال به صورت یکپارچه در آن تعبیه کرده‌اند تا بتواند به خوبی صدای کاربران را دریافت کند. صدای ارائه شده از این محصول نیز مناسب بوده که این ویژگی را مدیون آمپلی فایر داخلی با توان ۱۰۰ واتی خود است.

گجت

تماس مستقیم