برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

تلویزیون وان پلاس TV40Y1

تلویزیون وان پلاس TV40Y1 با رزولوشن فول اچ دی و اندروید ۹ معرفی شد.

همانطور که انتظار می‌رفت، وان پلاس روز گذشته از تلویزیون TV 40Y1 خود در هند رونمایی کرد. این ششمین تلویزیون وان پلاس است که در هند عرضه می‌شود و همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، عضو جدید سری TV Y تلویزیون‌های وان پلاس است. به بیانی دیگر با یک تلویزیون هوشمند اقتصادی طرف هستیم.

مشخصات و قابلیت‌های تلویزیون وان پلاس TV40Y1

تلویزیون وان پلاس تی وی ۴۰Y1 از یک پنل ۴۰ اینچ LCD با نور پس زمینه LED بهره می‌برد. رزولوشن این تلویزیون ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ است و ۹۳ درصد از گستره رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد. همچنین؛ نسبت صفحه به بدنه این دستگاه ۹۳ درصد است.
این تلویزیون از بدنه پلاستیکی ساخته شده است و کاربر می‌تواند آن را روی میز یا روی دیوار قرار دهد. البته بر خلاف پایه رو میزی که در جعبه دستگاه قرار گرفته است، برای تهیه استند دیواری باید مبلغ جداگانه‌ای هزینه کنید.

تلویزیون هوشمند وان پلاس به یک تراشه ناشناس ۶۴ بیت به همراه یک گیگ رم و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است. تلویزیون TV 40Y1 از سیستم عامل اندروید تی وی ۹.۰ به همراه سرویس OxygenPlay بهره می‌برد و از سرویس‌هایی همچون گوگل کروم کست، گوگل اسیستنت و حتی الکسای آمازون نیز پشتیبانی می‌کند.

در بخش ارتباطات و درگاه‌ها نیز شاهد وای فای تک بانده، بلوتوث ۵.۰، دو درگاه HDMI، دو درگاه USB، ماژول RF، درگاه صدای اپتیکال، فیش AV و اترنت هستیم. در بخش صدا نیز، از دو اسپیکر ۱۰ وات با پشتیبانی از صدای دالبی استفاده شده است.

سر آخر باید گفت که تلویزیون وان پلاس از برنامه وان پلاس کانکت نیز پشتیبانی می‌کند.
قیمت و زمان عرضه در هند

تلویزیون وان پلاس TV 40Y1 با قیمت ۳۲۹ دلار در هند عرضه خواهد شد. البته خریداران اولیه می‌توانند این محصول را با قیمت ۳۰۲ دلار تهیه کنند.

source

تماس مستقیم