برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

پنل‌های W-OLED ال‌جی

سامسونگ تا پایان سال، تلویزیون هایی پنل‌های W-OLED ال‌جی روانه بازار می‌کند.

اخبار علمی و فناوری – واحد LG Display همواره به‌عنوان بازوی اصلی کمپانی ال‌جی مطرح بوده و در حال حاضر شاهد افزایش روزافزون تقاضا برای محصولات خود است. آخرین تولیدات این بخش اخیرا در نمایشگاه CES 2022 که به‌تازگی پایان یافته است، به‌نمایش درآمد. LG Display در این رویداد، برخی از پنل‌های نوآورانه و وسیع خود از جمله Q-LED و OLED را در معرض توجه جهانی قرار داد.

طبق گزارش‌ها در سال جاری، سامسونگ قرار است مدل‌های جدید تلویزیون را عرضه کند که به پنل‌های W-OLED ال‌جی استفاده مجهز خواهد بود. سامسونگ در حال حاضر قراردادی را با LG Display برای تامین پنل‌های W-OLED بخشی از مجموعه تلویزیون‌های خود در سال ۲۰۲۲ منعقد کرده است. پیش‌تر هان جونگ‌هی، مدیرعامل سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2022 گفته بود که این شرکت آماده خرید پنل‌های OLED از LG Display است.

پنل‌های W-OLED شرکت ال‌جی

با این‌حال نشانه‌هایی از مشکلات در طرفین قرارداد دیده می‌شود. این امر می‌تواند به تاخیر در عرضه احتمالی تلویزیون‌های سامسونگ با پنل‌های W-OLED ال‌جی که برای ماه می برنامه‌ریزی شده است، بیانجامد. این تاخیر هم‌چنین منجر به تعویق برنامه سامسونگ برای اطلاع‌رسانی به توزیع‌کنندگان جهانی از برنامه‌های حمل و نقل تلویزیون‌های W-OLED شده است. بنابراین، علیرغم برنامه‌ریزی قبلی در این راستا، به این موضوع در خلال نمایشگاه CES 2022 هیچ اشاره‌ای نشد.

به‌گزارش یک منبع آگاه، سامسونگ بر سر شرایط قیمت با LG Display توافق کرده است و پنل‌ها به همان قیمتی که LG Display به ال‌جی می‌فروشد، معامله خواهد شد.

پیش از این گفته شده بود که سامسونگ قصد دارد حدود ۲ میلیون دستگاه از پنل‌های W-OLED ال‌جی را خریداری و ۱٫۵ میلیون از این تلویزیون‌ها را به بازار عرضه کند، به‌نظر می‌رسد این برنامه هم‌چنان به‌قوت خود باقی بماند. در مجموع پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در سال جاری بیش از ۲ میلیون تلویزیون OLED را به خط تولید و عرضه برساند.

LG W-OLED panels

تماس مستقیم