برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

مانیتور ۲۷ اینچی اپل

مانیتور ۲۷ اینچی اپل Studio Display با رزولوشن ۵K و صدای Hi-Fi معرفی شد

مانیتورهای جدید- اپل در کنار کامپیوتر مک استودیو خودش، از یک مانیتور جدید به نام اپل Studio Display نیز رونمایی کرد. این یک مانیتور ۲۷ اینچی با رزولوشن ۵K، دوربین سلفی، فناوری صدای Hi-Fi و قیمتی پایین‌تر از نمایشگر ۳۲ اینچی اپل است.

مانیتور ۲۷ اینچی اپل Studio Display

در زیر استودیو دیسپلی اپل پایه‌ای قرار گرفته که می‌تواند آن را تا ۳۰ درجه خم کند. شما با یک آداپتور اتصال VESA همچنین می‌توانید یک پایه قابل تنظیم شیب و ارتفاع را نیز در اختیار داشته باشید که قابل استفاده دو جهت عمودی و افقی است.

این نمایشگر ۲۷ اینچی از ۱۴.۷ میلیون پیکسل× روشنایی ۶۰۰ نیت، پوشش‌دهی از فضای رنگی عریض Display P3 و توانایی نمایش یک میلیارد رنگ برخوردار است. فناوری True Tone نیز در این نمایشگر گنجانده شده است و همچنین دمای رنگ صفحه متناسب با نور محیطی که در آن قرار گرفته هوشمندانه تغییر می‌کند.

اپل ادعا می‌کند که استودیو دیسپلی از یک «پوشش ضد بازتاب پیشرو در صنعت» استفاده می‌کند تا با بازتاب فوق‌العاده کم خودش احساس راحتی و خوانایی بی‌نهایت را به ارمغان بیاورد.

اپل برای فضاهای کاری یک گزینه منبع نور با بافت نانو شیشه‌ای را نیز در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. این شیشه خاص که ابتدا با نمایشگر Pro Display XDR معرفی شد، می‌تواند نور را پراکنده کرده و در عین حال تصویر فوق‌العاده باکیفیتی را ارائه کند. اما در زیر قاب باریک این صفحه چیپست A13 Bionic نهفته است که می‌تواند «تجربه کاربری شگفت‌انگیزی را با دوربین پیشرفته و سیستم صوتی باکیفیت» ارائه کند.

یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با پشتیبانی از Center Stage در این نمایشگر قرار گرفته که اگر به هر طرفی هم حرکت کنید، شما را در مرکز فریم تصویر نگه خواهد داشت.

پورت usb

روی این مانیتور ۳ پورت USB-C با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه به کار رفته است. یک پورت تاندربولت در اینجا قرار دارد که به شما اجازه می‌دهد مانیتور اپل Studio Display را تنها با یک کابل به کامپیوتر مک خود وصل کنید. با همین کابل می‌توانید کامپیوتر مک خود را با توان ۹۶ وات نیز به سرعت شارژ کنید. این یعنی می‌توانید همزمان با استفاده از مک خود روی یک نمایشگر بزرگ‌تر، آن را شارژ هم کنید. شما حتی می‌توانید سه لپ تاپ مک بوک را نیز به صورت همزمان به این مانیتور متصل کنید.

این مانیتور با قیمت پایه ۱،۵۹۹ دلاری عرضه می‌شود. برای خرید نسخه ویژه آن با شیشه نانو باید ۳۰۰ دلار بیشتر را بپردازید، در حالی که قدرتمندترین نسخه این نمایشگر هم ۲،۲۹۹ دلار قیمت دارد. این هزینه‌ی زیادی است، اما آیا می‌دانستید که اپل در تمام آهنرباهای این سیستم از ۱۰۰ درصد عناصر خاکی کمیاب، در لحیم‌کاری برد منطقی اصلی از قلع بازیافتی و در اجزای مختلف دیگر آن از آلومینیوم و پلاستیک بازیافتی استفاده کرده است؟

این یعنی اگر به محیط زیست اهمیت می‌دهید، مانیتور اپل Studio Display با تفکر هم سو با شما تولید شده است.

Apple Studio Display 27-inch monitor

تماس مستقیم