برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

تلویزیون هوشمند A9H

تلویزیون هوشمند A9H – تلویزیون پرچم‌دار هایسنس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و بلندگوهای ۸۰ واتی معرفی شد

تلویزیون هوشمند A9H هایسنس قابلیت‌های جالبی ارائه می‌دهد که ازجمله می‌توان به نسبت تصویر ۱۶:۹، وضوح ۴K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز آن اشاره کرد. این دستگاه همچنین دو درگاه HDMI 2.1 با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی متغییر (VRR) تا ۱۲۰ هرتز دارد.

به گزارش Gizmochina، هایسنس تلویزیون هوشمند جدید A9H را در بریتانیا معرفی کرده است. این محصول در دو مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه خواهد شد، اما درحال‌حاضر فقط مدل ۶۵ اینچی آن دردسترس است. این تلویزیون از پنل OLED بهره می‌برد و دقت رنگ چشمگیری ارائه می‌دهد. این محصول همچنین از دالبی‌ویژن IQ پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که امکان افزایش سطح روشنایی به ۱۰۰۰ نیت را هنگام تماشای محتوای HDR فراهم می‌کند.

تلویزیون هوشمند A9H

علاوه‌براین، هایسنس A9H از پنل رنگی ۱۰ بیتی بهره می‌برد و از HDR10 Plus نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون به بلندگوی ۸۰ وات مجهز شده که شامل پنج درایور متوسط ۱۰ واتی، دو توییتر پنج واتی و یک ساب‌ووفر ۲۰ واتی است.

مسلماً گیمرها از A9H بسیار لذت خواهند برد زیرا دو پورت HDMI 2.1 دراختیار آن‌ها قرار می‌دهد که از نرخ نوسازی متغییر تا ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند و این یعنی می‌توان هم‌زمان پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس را به آن متصل کرد. علاوه‌براین، یکی از درگاه‌های HDMI این محصول به‌عنوان eARC نیز عمل می‌کند. این دستگاه همچنین دو سوکت HDMI 2.0 استاندارد دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

تلویزیون A9H هایسنس با سیستم صوتی مبتنی‌بر صفحه‌نمایش لرزان موسوم به Sonic Screen عرضه می‌شود. این ویژگی تقریباً مشابه رویکرد Acoustic Surface سونی در تلویزیون‌های OLED این شرکت است. تلویزیون مورد اشاره سیستم‌عامل اختصاصی هایسنس به نام Vidaa U6.0 را اجرا می‌کند و همچنین از دستیار صوتی آمازون الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. این محصول با سرویس‌هایی مثل نتفلیکس، دیزنی‌پلاس، آمازون پرایم‌ویدئو و یوتیوب سازگاری دارد و با قیمت پایه‌ی ۲۸۲۰ دلار دردسترس خریداران خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند این تلویزیون هوشمند را ازطریق وب‌سایت آمازون خریداری کنند.

Hisense tv A9H

تماس مستقیم