برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

نمایشگر هوشمند هواوی S86Pro

نمایشگر هوشمند هواوی S86Pro با ابعاد غول پیکر ۸۶ اینچی رونمایی شد

مانیتورهای جدید – نمایشگر هوشمند هواوی S86 Pro با یک صفحه نمایش غول پیکر ۸۶ اینچی و امکانات شگفت‌انگیز صوتی و تصویری با هدف کاربران خانگی و تجاری معرفی شد.

هفته‌ای که گذشت، هواوی (Huawei ) محصولات جذابی را به همراه امکانات نوآورانه رونمایی کرد. غول چینی اکنون مانیتور هوشمند هواوی S86 Pro را نیز به فهرست محصولات جدیدش اضافه کرده است. اما این دیوایس هر از نمایشگر هوشمندی که تا پیش از این دیده‌ایم متفاوت است. این نمایشگر سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 3.0 هواوی را ارائه می‌کند و میزبان بسیاری از امکانات عالی است. علاوه بر این، با اندازه ۸۶ اینچی، می‌تواند یک سینمایی واقعی برای پخش محتوای شما باشد.

نمایشگر هوشمند هواوی S86Pro

نمایشگر هوشمند جدید هواوی به یک پنل ۸۶ اینچی ضد انعکاس نور مجهز است و با قیمت حدود ۲ هزار دلاری عرضه می‌شود. این نمایشگر، موتور کیفیت تصویر Honghu، فناوری Swift Clear and Smooth و زاویه دید گسترده و تجربه صوتی خوبی را ارائه می‌کند. این نمایشگر برای ساختن تجربه صوتی باکیفیت، دو توییتر با بلندگوهای منحصر به فرد و چهار قطعه ۱۰ واتی را در اختیار دارد. اگر هم به تجربه صوتی بهتری احتیاج داشتید، می‌توانید به صورت بی‌سیم اسپیکرهای ۴ Sound X را به آن متصل کنید.

تکنولوژی Brilliant Display در نمایشگر هوشمند هواوی S86 Pro می‌تواند فضای رنگی DCI-P3 را بهینه کرده تا کیفیت رنگ‌های صفحه بهبود پیدا کند. نرخ رفرش این صفحه ۱۲۰ هرتزی است و از HDR درخشان، پردازش تصویر واضح و کنتراست داینامیک بهره می‌برد.

شما می‌توانید از گوشی هوشمند خود یا یک ریموت کنترل لمسی برای کنترل این نمایشگر استفاده کنید. هواوی این دیوایس را با چند هدف طراحی کرده است و این یعنی می‌توانید به صورت همزمان دو کار را با آن انجام دهید. این نمایشگر می‌تواند به عنوان مانیتور دسکتاپی غول پیکر برای نمایش محتوا مورد استفاده قرار بگیرد، در حالی که می‌توانید با آن وب‌گردی هم کنید.

Huawei S86 Pro smart display

تماس مستقیم