برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

مانیتور گیمینگ جدید Alienware

مانیتور گیمینگ جدید Alienware با نرخ رفرش ۵۰۰ هرتزی رونمایی شد

مانیتور گیمینگ جدید Alienware با نرخ رفرش فوق سریع ۵۰۰ هرتزی معرفی شد. این نمایشگر مخصوص بازی رزولوشن فول اچ‌دی دارد و قیمتش زیر ۸۰۰ دلا است.

مانیتورهای گیمینگ با نرخ رفرش بالا، طی سالیان اخیر بین گیمرها محبوبیت زیادی را پیدا کرده‌اند. این نمایشگرها تجربه گیمینگ روان و بسیار پاسخگویی را ارائه می‌کنند که به بازیکنان اجازه می‌دهد خیلی سریع بتوانند در سریع‌ترین زمان، تصمیم‌گیری کنند. نرخ رفرش یا تازه‌سازی یک نمایشگر با یکای هرتز (Hz) اندازه‌گیری می‌شود و منظور آن، تعداد دفعات رفرش شدن صفحه در هر ثانیه است.

در حالی که نمایشگرهای معمولی نرخ رفرش ۶۰ هرتزی دارند، اما نمایشگرهای مخصوص بازی معمولاً نرخ رفرشی تا ۳۶۰ یا اخیراً ۵۰۰ هرتزی دارند. شاید ۵۰۰ هرتز خیلی زیاد به‌نظر برسد، اما Alienware معتقد است که این باید به استاندارد نمایشگرهای گیمینگ تبدیل شود. مانیتور گیمینگ جدید Alienware به‌نام AW2524H نیز نرخ رفرش ۵۰۰ هرتزی را ارائه می‌کند.

مانیتور گیمینگ جدید Alienware

این مانیتور، می‌تواند بهترین و توانمندترین نمایشگر مخصوص بازی در کل بازار باشد. نمایشگری که با نرخ رفرش ذاتی ۴۸۰ هرتزی و حالت اورکلاک ۵۰۰ هرتزی، گیم پلی بسیار روان و پاسخگویی را ارائه می‌کند. هرچند رزولوشن این نمایشگر به ۱۰۸۰p محدود می‌شود. چرا که هر چه نرخ رفرش یک پنل بالاتر می‌رود، به‌خاطر محدودیت‌های پهنای باند، رزولوشن آن نمی‌تواند از یک مقدار مشخصی بالاتر برود. اما خوشبختانه این مانیتور از یک پنل IPS ضد انعکاس‌نور برخوردار است و رنگ‌های بسیار شاداب با زوایای دید وسیعی را ارائه می‌کند.

مانیتور گیمینگ جدید Alienware امکانات متنوعی را ارائه می‌کند. چهار پورت USB-A با سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه‌ای، دو جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک کانکتور DisplayPort 1.4 و دو پورت HDMI 2.1 روی آن تعبیه شده است. هرچند به‌خاطر داشته باشید که کانکتور HDMI آن به نرخ ۲۴۰ هرتزی محدود می‌شود. این مانیتور گواهی DisplayHDR 400 را کسب کرده و با فناوری‌های Nvidia G-Sync و Reflex Analyzer سازگار است. نور بک لایت RGB سفارشی‌پذیر را ارائه می‌کند و یک نگهدارنده هدست را هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

قیمت مانیتور گیمینگ ۵۰۰ هرتزی Alienware
این مانیتور با امکانات فراوان و نرخ رفرش بالایی که دارد، برچسب قیمتی زیر ۸۰۰ دلاری دارد. شاید این قیمت خیلی هم اقتصادی نباشد، اما در مقایسه با نمایشگرهای نرخ رفرش بالایی مثل مانیتور Odyssey Ark سامسونگ که قیمتی فراتر از ۳۵۰۰ دلار دارند، قیمت فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

source

تماس مستقیم