برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

تلویزیون ۸۶ اینچ شیائومی

تلویزیون ۸۶ اینچ شیائومی با دنیایی از قابلیت‌های متنوع معرفی شد

گرچه دیروز تمام توجهات به پرچمدار جدید شیائومی یعنی ۱۳ اولترا – Xiaomi 13 Ultra معطوف شده بود اما در خلال همین رویداد، از تلویزیون مینی LED جدید این کمپانی هم رونمایی شد. این تلویزیون که Xiaomi TV Master 86-inch Mini LED نام دارد دومین محصول چینی‌ها از نوع تلویزیون‌های مینی ال ای دی بوده است.

سری Xiaomi Master در واقع خانواده تلویزیون‌های پرچمدار شیائومی به حساب می‌آید. این سری متشکل از تلویزیون‌هایی با پنل OLED، مینی LED و OLED شفاف بوده و محصولات متنوعی برای ارائه دارد.

اولین دستگاه مینی LED شیائومی با نام Mi TV Master 82-inch mini LED شناخته می‌شود که در سال ۲۰۲۰ به طور رسمی معرفی شد. همان‌طور که از اسم این تلویزیون پیداست، ابعاد نمایشگر این تلویزیون از مدل جدید فعلی کوچک‌تر بوده اما می‌توانست تصاویر را با رزولوشن ۸K پخش کند و با پشتیبانی از اتصال ۵G روانه بازار شد.

تلویزیون ۸۶ اینچ شیائومی

تلویزیون ۸۶ اینچ شیائومی ۲۰۰۰ نیت روشنایی و اسپیکر ۷۰ واتی دارد
رزولوشن جدیدترین تلویزیون شیائومی به ۴K (3840×۲۱۶۰ پیکسل) محدود بوده اما در عوض به نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی مجهز شده است. نمایشگر ۱۰ بیتی کوانتوم دات مینی LED تلویزیون می‌تواند تصاویر را با روشنایی ۲۰۰۰ نیت پخش کند که مشابه با نسل پیش بوده و پیشرفتی در آن دیده نمی‌شود.

این پنل نه تنها از Dolby Vision IQ پشتیبانی می‌کند بلکه به IMAX Enhanced ،Filmmaker Mode و AMD FreeSyc Premium Pro نیز مجهز شده تا تجربه کامل و لذت‌بخشی از تماشای فیلم و سریال داشته باشید. یک سیستم اسپیکر ۷۰ واتی نیز برای تلویزیون در نظر گرفته شده که با فناوری‌های Dolby Atmos و DTS: X سازگار بوده و حتی برای پخش موسیقی هم کیفیت بسیار خوبی ارائه می‌کند.

در بحث سخت افزاری باید به چیپست ۴ هسته‌ای از نوع ARM Cortex-A73 اشاره کنیم که به نامش اشاره‌ای نشده است. این چیپ در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قرار می‌گیرد و به طور پیش‌فرض سیستم عامل MUI TV را با پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌های استریم و پخش در چین، اکوسیستم خانه هوشمند MIJIA و غیره را اجرا می‌کند.

source

تماس مستقیم