برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

ساندبار بنگ اند اولافسن

تصویری از ساندبار بنگ اند اولافسن

نخستین ساندبار بنگ اند اولافسن مجهز به دالبی اتموس و کروم کست معرفی شد .

کمپانی بنگ اند اولافسن برای به اشتراک‌گذاری اخبار مربوط به محصولات خود٬ نتوانست تا نمایشگاه ایفا منتظر بماند. نخستین ساندبار بنگ اند اولافسن با نام “Beosound Stage” از جدیدترین محصولات تازه معرفی شده‌ توسط این شرکت است. هرچند این کمپانی Beosound 35 را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرده بود؛ اما جدا از ظاهری که داشت٬ آن فقط یک اسپیکر آلومینیومی شبیه به یک ساندبار بود که به جای اتصال به تلویزیون شما٬ برای پخش موسیقی طراحی شده بود.

Beosound Stage یک مستطیل مسطح است که می‌تواند زیر تلویزیون شما یا جداگانه روی یک میز قرار گیرد. این اسپیکر با همکاری شرکت دانمارکی NORM Architects تولید شده و از اشکال هندسی و مواد طبیعی در طراحی آن استفاده شده است. فریم ساندبار بنگ اند اولافسن در دو نسخه‌ی آلومینیومی و برنزی (به انتخاب کاربر) عرضه می‌شود یا از جنس چوب بلوط است. هرچند قیمت مدل چوبی این ساندبار بسیار زیباتر به نظر می‌رسد٬ اما برای خرید آن باید ۸۵۰ دلار بیشتر را بپردازید. روی لبه‌های گجت نیز دکمه‌های کنترلی قرار دارد.

ساندبار بنگ اند اولافسن و تولید صدای ۳ بعدی

در زیر قاب٬ این ساندبار از ۱۱ درایور بهره می‌برد که هر کدام دارای یک آمپلی‌فایر ۵۰ واتی هستند. B&O می‌گوید این دیوایس از ووفرهای بزرگی برخوردار است که باس غنی و فوق‌العاده عمیقی را ارائه می‌کنند. در داخل اسپیکرهای ۴ اینچی قرار دارد و آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اعوجاج را کاهش می‌دهند و صدای تن پایین را بیشتر می‌کنند. صدی میانی از دو درایور ۱٫۵ اینچی و یک تویتر ۳/۴ اینچی تولید می‌شود که هر کدام در یک زاویه نصب شده‌اند. جایگیری آن‌ها به گونه‌ای بوده که بتواند صدای ۳ بعدی را تولید کند.

صحبت از صدای سه بعدی شد٬ ساندبار B&O Beosound Stage از دالبی اتموس نیز برای لذت فراگیرتر تماشای فیلم و سریال پشتیبانی می‌کند. حال اینکه تجربه‌ی صدای دالبی در چنین اسپیکر همه کاره‌ای چگونه می‌تواند باشد٬ تا بررسی نشود بحث کردنی نیست. بنابراین در آینده بیشتر در مورد عملکرد این گجت صحبت خواهیم کرد.

این دیوایس ارائه کننده‌ی بلوتوث و وای فای است؛ اما جدا از این‌ها می‌توان به کروم کست داخلی٬ ایرپلی ۲ و قابلیت پخش همزمان چند اتاقه نیز اشاره کرد. همانند بسیاری از دیگر ساندبارهای بالارده‌ی بازار٬ Beosound Stage نیز چندین حالت پیش تنظیم شده‌ی مختلف شامل تلویزیون٬ موسیقی٬ فیلم و پخش شبانه را ارائه می‌کند. در انتها لازم به ذکر است که شما می‌توانید تنظیمات اکوی این بلندگو را از طریق یک اپلیکیشن موبایلی تغییر دهید.

قیمت ساندبار بنگ اند اولافسن
کمپانی B&O نخستین ساندبار تولیدشده‌ی خود را در اواخر پاییز امسال روانه‌ی بازار می‌کند. قیمت دو نسخه‌ی آلومینیومی و برنزی این دیوایس ۱۷۵۰ دلار است٬ در حالی که نسخه‌ی چوبی آن ۲۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع

تماس مستقیم