برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

هواوی ویژن اسمارت اسکرین

هواوی ویژن اسمارت اسکرین ۳ با قابلیت‌های جذاب خود، عجیب‌ترین تلویزیون هوشمند امسال می‌شود.

هواوی روز گذشته طی رویدادی تابستانی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در میان دستگاه‌های تازه‌وارد این شرکت، تلویزیون هوشمند ویژن اسمارت اسکرین ۳ به نمایش درآمد که از دوربین super-sensing مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به یک تراشه سطح بالا با قابلیت پخش ۴K مجهز شده و علاوه بر آن، با به‌روزرسانی قابل توجهی در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار AI همراه است.

تلویزیون هوشمند ویژن اسمارت اسکرین ۳ هواوی با دوربین و تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی خود قادر به انجام کارهای هوشمندانه مانند تشخیص مفصل استخوان، ردیابی پرتره و ارسال یادآوری وضعیت نشستن/فاصله است. موتور پردازش تصویر Honghu که در این نمایشگر استفاده شده، قادر به شناسایی ۱۱ حالت مختلف است و به‌صورت پویا رنگ، کنتراست و سایر ماژول‌های الگوریتم را مبتنی بر یادگیری عمیق از مجموعه داده‌های گسترده هدایت می‌کند. تلویزیون هوشمند جدید هواوی هم‌چنین ویژگی‌های سرگرم‌کننده فوق‌العاده جذابی نظیر تماشای فیلم، کارائوکه، تناسب اندام و بازی را ارائه می‌دهد.

Huawei-Vision Smart Screen

سایر مشخصات تلویزیون هواوی ویژن اسمارت اسکرین ۳

نمایشگر هوشمند Smart Screen 3 با یک دوربین جدید ۱۲ مگاپیکسلی هوش مصنوعی فوق‌العاده با دامنه زاویه باز ۱۱۵ درجه ارائه می‌شود. این دستگاه هم‌چنین با یک NPU متمایز و تراشه بینایی AI همراه است که از قدرت محاسباتی ۱٫۰T AI پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت‌های شناسایی هوشمند است.

بدین ترتیب هنگامی‌که تلویزیون در حال پخش افرادی در حین گفتگو است، می‌تواند تصاویر حرکتی و پرتره را ردیابی کند.

نمایشگر Smart Screen 3 گواهینامه نور آبی کم را از موسسه TUV Rheinland دریافت کرده است. این ویژگی موجب کاهش قابل توجه نور آبی مضر در حین نمایش تصویر می‌شود. تلویزیون هوشمند هواوی در دو اندازه ۶۵ و ۷۵ اینچی عرضه می‌شود که به ترتیب ۶۴۰ و ۸۵۳ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

source

تماس مستقیم