برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ مدل Q70

تلویزیون سامسونگ مدل Q70 تجربه بصری لذت ‌بخش و فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد

تلویزیون های شرکت کره ای سامسونگ با قابلیت‌های پیشرفته خود می‌توانند به کاربران تجربه بصری لذت ‌بخش و فوق‌العاده‌ای ارائه دهند و یک گزینه عالی برای مشتریان باشند.

تلویزیون سامسونگ مدل Q70 یکی از مدل‌های سری QLED سامسونگ است که با ورود خود دنیای سرگرمی‌های خانگی را تغییر دادند. در سری QLED از ذرات کوانتوم دات برای تولید رنگ استفاده می‌شود که به کمک قابلیت‌های آن می‌توانند بیش از بیش از یک میلیارد رنگ خالص و زنده نمایش دهند. QLEDها جدیدترین نسل تلویزیون های سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

وضوح تصویر در تلویزیون سامسونگ مدل Q70

در تلویزیون سامسونگ مدل Q70 تصاویر با وضوح ۴K نمایش داده می‌شود و به کمک پردازنده کوانتومی ۴K تصاویر به بالاترین کیفیت ارتقا پیدا می‌کند. این پردازنده از الگوریتم ارتقای وضوح منحصربه‌ فرد خود برای ارائه تصاویر واضح‌تر استفاده می‌کند و میزان روشنایی و وضوح تصاویر و صدا را با شرایط اتاق و محل قرارگیری تلویزیون هماهنگ می‌کند.

Q70 در زمینه ارائه جدیدترین فناوری‌های تصویری از دو قابلیت Direct Full Array 4X (کنترل کردن نور پس‌زمینه و ارائه تصاویر با جزئیات و عمق بیشتر بخصوص در نقاط تاریک تصویر) و HDR 8X کوانتومی (نمایش تصاویر با رنگ‌ها نور طبیعی و زنده) پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های برجسته تلویزیون Q70 سامسونگ مانند نمایشگر ۴K HDR، پشتیبانی از فناوری FreeSync و VRR (نرخ تازه‌ سازی متغیر)، حالت بازی خودکار، اکولایزر مشکی پویا، ارتقا دهنده بازی و… باعث شده تا این مدل مورد توجه گیمرها و علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی قرار بگیرد. در تلویزیون Q70 دستگاه‌های جانبی متصل شده، به صورت خودکار شناسایی می‌شود و در یک نوآوری زیبا به جای چندین کابل در هم پیچیده، تنها از یک کابل اپتیکال برای اتصال همه دستگاه‌ها به تلویزیون استفاده می‌شود.

تلویزیون های Q70 سامسونگ با ابعاد ۵۵ و ۶۵ اینچ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

source

تماس مستقیم