برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ مدل S95C

بررسی تلویزیون سامسونگ مدل S95C

تلویزیون‌های OLED و QLED در شمار محبوب‌ترین انواع تلویزیون‌های بازار به شمار می‌روند. از بین این دو، مدل‌های اولد طرفداران بسیار بیشتری داشته و انتخاب نخست بسیاری افراد به شمار می‌روند.

اغلب برندهای تولیدکننده تلویزیون حداقل یک مدل OLED در سبد محصولات خود داشته و به‌صورت سالانه مدل‌های جدید آن را با قابلیت‌ها و مشخصات جدید روانه بازار می‌کنند.

نسل جدید از تلویزیون‌های اولد سامسونگ قصد دارد یکی از بزرگترین انتقادات به این دسته محصولات را رفع کند.

به‌طور کلی اکثر کاربران به سراغ تلویزیون‌هایی با اندازه کمتر از ۷۰-۷۵ اینچی می‌روند. گزینه‌های فوق‌العاده‌ای در بازه اندازه ۷۰ تا ۷۵ اینچی وجود دارد‌ که علاقمندان می‌توانند از میان آن‌ها انتخاب مناسبی داشته باشند.

تلویزیون سامسونگ مدل S95C

پیش‌تر بسیاری افراد میزان روشنایی مدل‌های اولد سامسونگ را پایین‌تر از نمونه‌های QLED توصیف کرده بودند که استفاده از آن‌ها در اتاق‌های با روشنایی بالا را با مشکل روبرو می‌کرد.

سامسونگ ادعا نموده که در مدل S95C با بهره‌گیری از تکنولوژی کوانتوم دات،افزایش ۳۰ درصدی در روشنایی داشته است

سامسونگ همچنین در این محصول با پانتون نیز همکاری نزدیکی داشته تا کیفیت رنگ پانل‌ها را بهبود ببخشد.

تلویزیون S95C سامسونگ همچنین از مد اختصاصی گیمینگ هم بهره دارد .

و قادر است از نرخ رفرش متغیر ۱۴۴ هرتز پشتیبانی کند. این در حالی‌ست که نرخ رفرش پایه این پانل‌ها برابر با ۱۲۰ است.

پردازشگر عصبی کوانتوم به کار رفته در این تلویزیون، امکان آپ‌اسکیل کردن هوشمند ویدیوها به رزولوشن ۴K را فراهم کرده و با پشتیبانی از قابلیت‌های دالبی اتموس و Object Tracking Sound+ به بهترین شکل صداهای متحرک را تعقیب نموده و با کیفیت فوق‌العاده‌ای به گوش کاربر می‌رساند.

مدل S95C سامسونگ مسلما یکی از بهترین تلویزیون های اولد ۵۰ تا ۵۵ اینچی بازار است. با این وجود، این قابلیت‌های فوق‌العاده و سازگاری بالا باعث شده‌اند که قیمت این محصول نسبتا بالا باشد.

این تلویزیون در حال حاضر ۲۵۰۰ دلار قیمت دارد.

Source

تماس مستقیم