برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

پروژکتور سامسونگ Freestyle Gen2

پروژکتور سامسونگ Freestyle Gen2 (قابل حمل) معرفی شد؛ گزینه‌ای جذاب برای گیمرها

پروژکتور قابل حمل سامسونگ Freestyle Gen 2 با پشتیبانی از هاب گیمینگ این کمپانی رونمایی شد که تکمیل‌کننده راه نسل اول پروژکتور فری استایل سال گذشته است. ایده طراحی این محصول خیلی ساده است: تا هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، شما می‌توانید از این پروژکتور برای اجرای بازی‌هایی که دوستشان دارید روی یک صفحه بزرگ‌تر استفاده کنید. هاب گیمینگ سامسونگ از پلتفرم‌های بازی ابری ایکس باکس گیم پس، انویدیا GeForce Now، آمازون لونا، یوتومیک، آنت‌استریم آرکید و بلک‌نات پشتیبانی می‌کند.

هاب گیمینگ سامسونگ

پروژکتور جدید سامسونگ فری استایل ۲ از دسته‌های بازی بلوتوثی پشتیبانی می‌کند و به‌لطف حافظه ارتقا یافته، تجربه گیمینگ غنی‌تری را در اختیار گیمرها می‌گذارند. شما می‌توانید ریموت کنترل SolarCell سامسونگ را هم همراه این محصول سفارش دهید که از طریق تابش آفتاب نیز شارژ می‌شود. البته از طریق پورت USB-C نیز می‌توانید این ریموت را شارژ کنید.

پروژکتور سامسونگ Freestyle Gen2

اکثر مشخصات فنی این محصول شبیه نسل نخست آن است. این پروژکتور ابعاد نمایشگری بین ۳۰ تا ۱۰۰ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰p را ارائه می‌کند. ویدیوهای +HDR10 هم توسط این دستگاه به‌نمایش درمی‌آیند و با نسبت کنتراست ۱۰۰٫۰۰۰ به ۱، شفافیت تصویر خوبی دارد. شما با این سیستم می‌توانید از صدای ۳۶۰ درجه‌ای با یک اسپیکر ۵ واتی لذت ببرید. سیستم عامل Tizen OS روی آن نصب است، از دستیار صوتی Bixby پشتیبانی می‌کند و ورودی‌ها/خروجی‌های آن به یک پورت microHDMI و یک پورت USB-C محدود می‌شود.

نکته جالب در مورد این ویدیو پروژکتور اینکه می‌توانید به‌سادگی آن را به دیوار متصل کنید. سپس دستگاه به‌صورت خودکار خروجی محتوا را تنظیم خواهد کرد تا نیازی به تراز کردن نباشد. سامسونگ این پروژکتور مخصوص بازی و سرگرمی را با قیمت ۸۰۰ دلاری پیش‌فروش کرده است. اگر این محصول را پیش‌خرید کنید، یک کیس حمل رایگان را هم تحویل خواهید گرفت. البته این فروش ویژه فعلا فقط در آمریکا انجام می‌شود.

Samsung Freestyle Gen 2 portable projector

تماس مستقیم