برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ S95C QD-OLED

تلویزیون سامسونگ S95C QD-OLED – در واقع نسل جدید مدل S95B سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

نقاط قوت نقاط ضعف
رنگ‌های فوق‌العاده روشن
سطوح سیاه عالی
کیفیت تصویر کلی بکر
آپ‌اسکیلینگ خوب
عالی برای گیمینگ
صدای متوسط
فاقد Dolby Vision

سامسونگ سال ۲۰۲۳ تمرکز اصلی خودش را روی تلویزیون پرچمدار کوانتوم دات اولد خودش، S95C گذاشته بود که در واقع نسل جدید مدل S95B سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. این تلویزیون به‌عنوان جدی‌ترین رقیب LG G3 شناخته می‌شود و هر دو عملکرد مناسبی دارند.

سامسونگ S95C کمی روشن‌تر، زیباتر و پرامکانات‌تر از نسل قبلی خودش گردیده است. در واقع می‌توان این را بهترین تلویزیونی دانست که سامسونگ تا کنون معرفی کرده است. گرچه در نصب روی دیوار به خوبی نماینده ال جی نیست، اما پایه‌های تمام فلزی و مستحکم آن فضای کافی برای قرارگیری یک ساندبار را فراهم می‌کنند.

تلویزیون سامسونگ S95C QD-OLED

یکی از ویژگی‌های مهم این تلویزیون QD-OLED ، باکس One Connect است. این دستگاه که همراه با تلویزیون ارائه می‌شود، در واقع یک هاب برای تمام پورت‌های مورد نیاز شما است که باید همه آن‌ها از جمله آنتن، ساندبار، گیرنده و غیره را به آن وصل کنید و سپس آن را با یک سیم به پشت تلویزیون وصل کنید. این دیوایس از به‌هم ریختگی کابل‌های پشت تلویزیون جلوگیری می‌کند و باعث زیباتر جلوه کردن میز تلویزیون اتاق نشیمن منزل شما خواهد شد.

همانطور که می‌توانید انتظار داشته باشید، کیفیت تصاویر با این تلویزیون بسیار خوب است. روشنایی آن هم به‌قدری خوب است که حتی در روشن‌ترین اتاق‌ها هم بتوانید بدون هیچگونه مشکلی از تماشای محتوا روی صفحه آن لذت ببرید. دقت رنگ روی این تلویزیون به‌لطف پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی P3 فوق‌العاده است و رنگ‌های بسیار شادابی را به‌نمایش می‌گذارد. با این حال یکی از بزرگ‌ترین نقص‌های آن فقدان پشتیبانی از Dolby Vision است . این یعنی که نمی‌توانید محتوایی با این فرمت تصویری را مشاهده کنید.

گیمرها می‌توانند با فعال کردن حالت Game Mode، نرخ رفرش صفحه را به ۱۲۰ هرتز ارتقا دهند . و با اتصال به هاب گیمینگ سامسونگ، بدون کنسول بازی از سرویس‌های ابری مثل گیم پس ایکس باکس استفاده کنند.

Samsung TV S95C QD-OLED

تماس مستقیم